vrijdag 12 mei 2017

Trouwkaart


Goedenavond!

Ik was voor vandaag nog een kaartje schuldig ;-) dus hierbij! En het is natuurlijk nog steeds WeatherTogether-week. Schaf je deze week deze bundel aan? Dan krijg je van mij een leuke cardkit kado. 

Zoals ik op facebook al vertelde kun je met de bundle Weather Together ook hele leuke trouwkaarten maken. Nou had ik er heeeeel toevallig 1 nodig vandaag. Mijn collega trouwt vandaag, en daar hoort natuurlijk een kaartje bij ;-)

De liefde vieren.....dat leek me wel mooi!
Met de mica-sheet-techniek heb ik de achtergrond weer gemaakt. In het parapluutje zitten de hartjes die je kunt uitstanzen met de framelits. Ook heb ik de voorletters van het bruidspaar gestempeld met de labeler alphabet, en in het shakerframe gedaan. 


De enamel shapes (de hartjes) vond ik leuk bij dit kaartje passen. Dus die er ook nog op. 

Ik wens je een fijne avond. Morgen ben ik er weer met een nieuw kaartje!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X