maandag 29 mei 2017

Stempelen op school....wát een feest!

Goedemiddag!
 
Vorige week heb ik op één van mij scholen samen met groep 6/7 kaarten mogen maken als uitnodiging voor een high tea. Wellicht heb je al een foto zien verschijnen op facebook of instagram. Hier wil ik ze toch ook nog even showen. Want wát een feestje was het, en wát hebben de kinderen hard gewerkt! Ik ben echt supertrots op ze!
 
Als voorbeeld maakte ik drie kaartjes. Van makkelijk, naar iets bewerkelijker:
 
Na wat uitleg (hoe stempel je op de juiste manier en hoe werkt de BigShot?) gingen de kinderen aan de slag. En ze waren superenthousiast! Dat kon natuurlijk ook niet anders haha, maar het blijft hartstikke leuk om te zien!
Al snel was het een heerlijke puinhoop op tafel ;-)
Maar wát gingen de kinderen netjes met de spullen om.... geen enkele vergissing met verkeerde inktpads, Big Shot en stanzen werden netjes behandeld en steeds op de juiste plek terug opgeborgen.... Fantastisch! De Big Shot was een zeer interessant apparaat en werd veelvuldig gebruikt. De samenwerking tussen stempels en een stans die dan precies past, vonden de kinderen geweldig.
 Verder waren er kinderen die écht oog hadden voor kleur (welke kleurtjes passen bij dit papiertje juf?) en design (hier wil ik niks overheen plakken, want dit papiertje is zó mooi!).
Heerlijk.... en super om te zien dat dit er zó vroeg al in zit. Echte talentjes!
Uiteindelijk hebben we twee sessies gedaan, zodat alle kinderen aan de beurt kwamen. In totaal zijn er zo'n 30 kaarten gemaakt. Hier een kleine greep uit alle prachtige creaties:

Lieve kinderen van groep 6/7 van BS de Grienden: BEDANKT voor de hulp en jullie enthousiasme! Ik heb van jullie genoten!

En dan nu.....écht op naar de nieuwe catalogus.... Nog maar 2,5 dag! (whohoooo!)
Heb jij je eigen exemplaar al ontvangen? Zo nee, geef dan even een seintje! 
Ik stuur 'm graag naar je op. Op 1 juni is de catalogus natuurlijk ook op mijn blog te vinden.

Op 16 juni ben je trouwens van harte welkom op de releaseparty. Kom je ook? Stuur dan even een mailtje naar stampinbyxandra @ gmail.com (zonder spaties) zodat ik je alle details kan sturen. Ik hoop je te mogen ontvangen!

Ik wens je een fijne middag!

Groetjes
Xandra

1 opmerking:

  1. ze zijn heel erg leuk geworden, Xandra! wat hebben jullie een gezellige dag gehad, leuke blogpost!
    groetjes,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X