dinsdag 2 mei 2017

Really cool details ;-)

Goedemorgen!
 
Heb je gisteren al gekeken waar die aankondiging over dat leuke event in juni verborgen zit???
In de linker kolom had je 'm kunnen spotten. Gevonden? Goed zo!
Het gaat natuurlijk om de Releaseparty ;-) wat anders in deze tijd...?
Zoals beloofd hierbij de details:
 
Op vrijdagavond 16 juni ben je om 19.30 uur van harte welkom om samen met mij de lancering van de nieuwe catalogus te vieren.
 
Hij gaat op donderdag 1 juni natuurlijk al in, maar dit valt weekend-technisch niet heel handig. 
Denk aan het Hemelvaart-weekend ervoor, het Pinksterweekend erna valt, en een weekend weg wat al een paar maanden in mijn agenda staat...tja.... dat maakt het lastig!
Navraag leert dat mensen toch graag op een vrijdagavond workshoppen, in plaats van een avond door de weeks of in het weekend. Daarom ben ik op deze datum terecht gekomen.
Dit betekent natuurlijk niet dat je van 1 t/m 16 juni niks kunt bestellen hè... 
Sterker nog.... weet jij op 1 juni al precies wat er op je verlanglijstje staat?? 
Dan bestel ik dit mee voor je op 2 juni, en kun je je bestelling op 16 juni tijdens de releaseparty gelijk meenemen!
 
Wat kun je deze avond verder verwachten?
Uiteraard..... de Grote Uitverkoop! Een releaseparty kan immers niet zonder! Ik bied een heleboel retired stempelsets aan met een korting van 50%.
 
En verder natuurlijk...
....DE CATALOGUS!!!! Iedereen die 'm nog niet heeft, krijgt hem mee deze avond.
...een hapje en drankje
...gezelligheid
....nieuwe spulletjes zien én uitproberen
 
De releaseparty zal op een externe locatie in Heijningen plaatsvinden, die -óók voor minder-validen- goed bereikbaar is. De kosten van deze avond zijn €7,50. Dit is inclusief alle bovenstaande zaken ;-)
Zodra je je inschrijft krijg je van mij de betalingsgegevens en het adres waar je wordt verwacht.
Ik heb er onwijs veel zin in! En natuurlijk hoop ik dat jij deze avond ook weer aanschuift, samen met een heleboel andere enthousiaste mensen.
 
 OK, genoeg gekletst over superleuke feestjes ;-)
 
Het is immers dinsdag en dat betekent dat het tijd is voor een snelle kaart. 
Ik hou ervan. 
Binnen no-time heb je het kaartje klaar, en hij doet zeker niet onder voor een andere kaart!
 

De sprinkles embellishments heb ik opgeplakt met de Fine Tip glue-pen. Ideaal! Je doet een heel klein druppeltje op je papier, legt voorzichtig het pareltje of sequinnetje (hmm, klopt dit woord?) erin. 
Laat het rustig drogen, en dan zit het prima vast.
 Ik hoop dat ik je met dit kaartje kan inspireren om ook een super-snel-en-leuk-kaartje te maken.
De gebruikte spulletjes vind je weer onder dit bericht.
 
Wil je de Cool Treats bundel of iets anders (denk aan retiredlist en clearance rack...op is op!) bestellen? Geef dit dan zo snel mogelijk door. Ik plaats vrijdag weer een verzamelbestelling.
 
Ik wens je een fijne dag! Tot morgen!
 
 
Gebruikte producten

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X