woensdag 31 mei 2017

Happy Stampin Teamswap

Goedemorgen,

Welkom bij de bloghop van de Happy Stampin’ teamswap! We hebben elkaar weer een pakketje materiaal gestuurd en dit gebruikt om een heleboel leuke nieuwe creaties te maken.  Ik denk dat dit goed gelukt is! Pak dus een bakje koffie of thee en enjoy!

Als het goed is kom je hier vanaf het blog van Durvina.
Ik kreeg van haar een leuk pakketje met papier uit de serie By the Shore uit de “oude” catalogus. Natuurlijk is het nog steeds superleuk papier ;-) maar ja….ik wilde toch wel met wat nieuwe spulletjes aan de gang….

Uiteindelijk kwam ik op het idee vier verschillende kleine kaartjes te maken:

Van de restjes cardstock en designpapier stanste ik de “Happy Birthday” uit. Een nieuwe stans, die zeer de moeite waard is! Hij komt ook in een bundel met een fijne stempelset. De tekstjes en ballonnen hieruit heb ik ook op de kaartjes gebruikt. Het stempeltje van de label coördineert perfect met de Classic Label pons. Net als de ballonnetjes: daar kun je de Balloon Bouquet pons voor gebruiken. Het lintje knipte ik in 4 delen, als “touwtje” onder de ballonnen.


 



Vanaf morgen zijn alle nieuwe spulletjes verkrijgbaar. Wellicht heb je de nieuwe catalogus al van mij ontvangen. Zo niet kun je altijd vanaf morgenvroeg de PDF downloaden.  (Heb je de papieren versie nog niet? Ik stuur ‘m gratis met je eerste bestelling mee!)
Ik zelf doe vrijdagavond de eerste verzamelbestelling. Bestel je mee? Geef dan snel je lijstje door. Ik maak je bestelling met liefde in orde voor je!

Je kunt nu verder hoppen naar Marloes:
http://stampcreationsbymarloes.blogspot.nl/

Nog even terugkijken bij Durvina? Dat kan natuurlijk ook!
http://dutchstampin.blogspot.nl/

Fijne dag vandaag, en tot morgen!
Xandra

7 opmerkingen:

  1. Leuk Xandra, die Die is toch wel erg leuk 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super, de stans is voor mij ook echt een topper!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes ik denk dat ik ook voor deze Dies ga.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaarten. De set is super leuk.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes Xandra ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele vrolijke kaartjes! En wat een leuke stans is dit toch!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X