donderdag 4 mei 2017

Ice ice baby ;-)

                                   
Goedemorgen!

We gaan vandaag weer verder met de bundel Cool Treats. Deze bundel staat deze week in het zonnetje spotlight omdat je nu de 10% bundel-korting nog krijgt. Na 1 juni blijven de spulletjes bestelbaar, maar niet meer als bundel. 

Bestel je de bundel deze week? Dan krijg je er van mij een leuke cardkit bij! Zomaar, omdat ik het leuk vind ;-)


Voor vandaag heb ik dit kaartje gemaakt:

Je zult het voor een deel herkennen: de tekst in stukjes zag je afgelopem maandag ook in de shakercard. 
Verder heb je heel veel mogelijkheden om de allerlekksrste ijsjes zelf te bedenken, met of zonder topping ;-)

Mocht je deze bundel of wat anders willen bestellen, dan kan dat natuurlijk! Denk vooral aan de retiredlist en de clearancerack (ofwel koopjeshoek). Morgen bestel ik weer. Je kunt je lijstje doorgeven via stampinbyxandra@gmail.com, of via de telefoon. 

Ik wens je een heel fijne dag!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X