maandag 1 mei 2017

For the love of Bundles: week 2!

 
Goedemorgen!
 
Er is een nieuwe week aangebroken.... en dat betekent dat er een nieuwe bundel in de spotlight staat. En ook: bij bestelling van deze bundel krijg je van mij weer een nieuwe leuke cardkit kado! Whoohoo!
 
Ok.....trrrrromgeroffel..... ;-)
Na het lekkere weer van afgelopen weekend kreeg ik gelijk zin in ijsjes. Dus dat kan maar één ding betekenen:
Jawel! De bundel Cool Treats staat deze week in het zonnetje!
 De bundel verdwijnt na 31 mei, maar de spulletjes gelukkig niet. Dus je kunt 'm nu nog aanschaffen met die 10% bundelkorting. Altijd leuk meegenomen!

Ik heb uiteraard weer een passende cardkit samengesteld:
Schaf je de bundel Cool Treats deze week aan? 
Dan krijg je van mij deze fijne cardkit kado.
Wat zit er in?
5 vel 15x15cm designpapier
2vel 7,5x15 cm specialty designpapier
3 vel A5 cardstock in bijpassende kleuren
1 vel A5 Thick Whisper White cardstock
1/4 deel van de Sprinkles Embellishments
1 rolletje washitape
 
NB: Max. 1 cardkit per persoon, per week.
Omdat het designpapier en  embellishments op de retiredlist staan, kan het voorkomen dat deze uitverkocht raken. Je krijgt dan een alternatieve cardkit bij je bestelling. Uiteraard zal ik het optijd melden wanneer dit het geval is!
 
En omdat het movie-monday is heb ik natuurlijk een filmpje gemaakt.
In dit filmpje zie je hoe ik een zogenaamde "peek-through shakercard" maak. Het is weer eens wat anders dan een "normale" shakercard. Veel kijkplezier!
 
Dit is de kaart nog even als plaatje ;-)
De gebruikte spulletjes die kun je weer onder dit bericht vinden.
Morgen heb ik weer een nieuwe kaart voor je. Natuurlijk hoop ik dat je die weer komt bekijken.
Je kunt trouwens al een kleine hint op mijn blog vinden voor een leuk evenement in juni..... de details volgen morgen!
Fijne dag vandaag!
 
Groetjes,
Xandra
 
Gebruikte producten

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X