dinsdag 1 november 2016

Stitched Framelits en acties

 
 
Goedemiddag!
 
Vandaag is het dan eindelijk zo ver... de nieuwste stanzen zijn te bestellen! 
De hele set bestaat uit 12 stanzen: je ontvangt 4 ronde, 4 ovale en 4 vierkante framelits. Het bestelnummer is 148372, en de set kost €36,00.
 
Ze passen perfect bij een aantal stempelsets die in de jaarlijkse en seizoenscatalogus staan.
Enne......weet je wat er nou zo leuk is? Op deze sets ontvang je nog eens 25% korting om te vieren dat de nieuwe Stitched Framelits te bestellen zijn!

Wil je de stanzen en bijpassende stempels bestellen? Geef je lijstje dan snel door! Dan kan ik je bestelling vanavond nog in orde maken voor je.
Zelf kan ik ook niet wachten tot mijn eigen setje binnen is, en voorbeelden kan gaan maken ;-)
 
Omdat de Tin of Tags stempelset bij de bijbehorende stempels staat, wil ik zelf nog een leuke actie toevoegen:
Iedereen die deze hele maand voor €60,00 of meer aan spulletjes bestelt, maakt kans op dé Tin of Tags, uit de herfst-winter-catalogus. Met dit blikje vól materialen maak je 30 labels om bijvoorbeeld aan de kerstkadootjes te hangen:
 Voor elke €60,00 gaat er een lootje in de hoge hoed ;-) Wie weet kun jij begin december aan de slag met deze superleuke labels!
 
Ik wens je een fijne dag toe!
Tot snel!
Groetjes
Xandra

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X