vrijdag 4 november 2016

Veel plezier

Goedemorgen!

Vandaag is het dan eindelijk zo ver..... On Stage in Amsterdam!
Vannacht hebben Janneke en ik in de B&B van Monique geslapen. Wát een luxe! Fijne kamer, heeeeerlijk ontbijtje, en uitzicht op de Noordzee (oké door het huis van de overburen heen maar hey ik zie de zee!)

Vandaag komen er ongeveer 200-250 demonstratrices bij elkaar, in Amsterdam. Daar gaan we weer een hoop leren, nieuwe spulletjes zien, bijkletsen met elkaar én swappen. Dit betekent dat je een veelvoud maakt van 1 projectje en deze met elkaar gaat ruilen. Zo ga je met nóg meer inspiratie naar huis. 

Dit kaartje is mijn swapje geworden. Een lief simpel kaartje. De achtergrond heb ik met de aquapainter gemaakt met Flirty Flamingo en Peekaboo Peach inkt. Daarna heb ik de stempels uit de set Touches of Texture afgedrukt met Early Espresso inkt. De tekst komt uit de Nederlandse set Recht uit het Hart, deze stempelde ik in Dapper Denim. 

Voor mijn teammaatjes die vandaag aanwezig zijn heb ik natuurlijk ook iets gemaakt. Het is leuk om elkaar zo nu en dan eens een kleinigheidje te geven. On Stage is dan een mooie gelegenheid!

Met witte inkt en masks heb ik het zakje bedrukt. Verder de stempelset Badges & Banners, wat cardstock en glimmerpaper gebruikt voor een mooie blikvanger. 

Wil jij de volgende keer (al in april!) ook bij dit supergave evenement zijn? Dat kan! Neem dan eens contact met me op.

Komende maandag ga ik weer een bestelling doen. Vergeet vooral de nieuwe stanzen én de stempelsets met 25% korting niet!
Oh ja, en bij besteding van €60,00 of meer gaat er een lootje in de hoge hoed met jouw naam. Je maakt dan kans op de Tin of Tags projectkit. 


Ik wens je een heel leuke dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X