maandag 7 november 2016

On Stage 2016 - Amsterdam

Goedemorgen!

Zaterdag hebben we zoals je waarschijnlijk hebt gelezen een fantastisch event van Stampin' Up! gehad wat twee keer per jaar georganiseerd wordt. On Stage: een dag vol verwennerij, bijkletsen met collega's en vriendinnen, nieuwe spulletjes, knutselen, swappen.....
Deze keer werd het event in de Westergasfabiek gehouden. Wat een prachtige locatie!

Zaterdag showde ik mijn eigen swapjes al, dit is een greep uit de prachtige swaps die ik terugkreeg:

Bijzondere kadootjes van Janneke, Michelle Last en van Monique. Bij haar zaten we in de B&B en kreeg ik de bovenste twee bedankjes. Superlief, én met een SU-touch!
In het grootste doosje zat een prachtig kado: een sleutelhanger van Noosa. Nogmaals dank je wel Janneke!! Xxx




Natuurlijk is het altijd spannend wat er in de doosjes en zakjes zit haha! Dus dat moment bewaar ik tot ik thuis ben, waar David mij graag helpt met het uitpakken van mijn tas (vol met nieuwe schatten haha). Hij ontfermt zich graag over de (eetbare) inhoud van de swapjes, dus er staat weer een mooi tupperware-bakje met snoepjes in de kast haha! Overigens komen deze snoepjes ook nog anders van pas: hij had nog wat reken-huiswerk, dus heeft de snoepjes gebruikt om de sommetjes mee te maken ;-)

Tijdens de allereerste prize-patrol hadden Bianca en ik tegelijkertijd prijs! Een prachtig mooie stempelset. Ik mag helaas nog niet meer laten zien, dus even geduld voor de details ;-)


Er werd ook stilgestaan bij alles wat we bereikt hebben dit jaar. Mensen promoveerden zelf, hun teamleden promoveerden, er werden zogenaamde milestones behaald....
Teammaatje Bianca behaalde twee quickstart-doelen én promoveerde naar Bronze Elite, Angelique schreef de titel Silver op haar naam, net als Marijne. Meiden, ik ben supertrots op jullie!
Mijn upje Janneke werd ook in het zonnetje gezet, en verdiende een podiumplek met een prachtige prestatie. Zo trots op jou!!!!
Zelf behield ik de titel Silver Elite waar ik superblij mee ben. En daar wil ik iedereen voor bedanken. Ik kan dit immers niet zonder al mijn klanten, en mijn teamies! Dank jullie wel voor de steun, bestellingen, fun en al het andere! Ik ben hartstikke blij met jullie!

Aan het einde van de dag maakte Damir, onze BusinessManagerNL, nog een superleuke "zaalfie". Zo ziet ongeveer 250 demo's in 1 zaal er dus uit! (en kun je ontdekken waar ik sta?)

Na een dag vol nieuwe inspiratie, was er 's avonds voor de Leaders ook nog een heerlijk diner, en een stukje training.
De tafels zagen er weer prachtig uit:


We hebben heerlijk gegeten, en erg gelachen om beschuitjes (tja.... gevalletje "je moet erbij zijn geweest"). Daarna hebben we het over teambijeenkomsten gehad.

Van zaterdag op zondag sliepen Janneke en ik ook nog lekker in de B&B van Monique. Erg fijn, want zo hoefden we na die heeeele lange en intensieve dag niet ook nog eens maar huis rijden/treinen!
Gisteren was ik om 15.00 weer in Roosendaal waar ik opgehaald werd door mijn twee mannen. Heel fijn! En het eerste wat David aan mij vroeg: "Heb je het naar je zin gehad mama?" Dat doet toch je hart smelten..... het was superleuk, maar het is net zo fijn om weer thuis te zijn!

Met nieuwe ideeën, goede zin, en een hoop nieuwe spulletjes gaan we er weer een jaar heel hard tegenaan! Ik heb er zin in! 

Fijne dag vandaag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig verslag Xandra, zo'n dag is ook eigenlijk veel te kort he. Heb niet eens met je geswapt! Dussss... op naar het volgende event ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EIk doe ernstig mijn best maar kan je toch echt niet vinden op die foto

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X