dinsdag 22 november 2016

Online Event zaterdag 19 november

Hoi allemaal!

Afgelopen zaterdag hebben we weer een gezellig online event gehad. 
Deze keer stonden de Stitched Shapes Framelits centraal. Ik had een aantal voorbeelden voorbereid, én natuurlijk een leuk project bedacht. 

Een tijd terug liet ik al een "triple tier slider card" zien. Omdat ik dit een heel leuk model vind, was het Online Event een mooie gelegenheid om deze kaart te maken.

Dit was de totale kaart: 

De drie panelen apart:



Naast de nieuwe framelits, hebben we ook de Hang your Stocking en Cookie Cutter Christmas bundels gebruikt. Voor de tekst gebruikte ik de Suite Seasons stempelset. En als matchende stanzen bij de Stitched Framelits, heb ik de Layering Ovals, Circles en Squares gebruikt. 

Degenen die een workshoppaket hadden besteld, kregen weer een lekker ruim gevuld pakket met het Candy Cane Lane designpapier, lekker veel bijpassend cardstock, twine, lint en washitape. Toch altijd fijn als je nog meer kunt doen met een pakketje dan alleen het project maken. 

Het was supergezellig! 
Wil je ook een keertje meedoen aan een Online Event? Meld je dan aan op de speciale facebookgroep (Online Stampinfun @Stampin' by Xandra) die je hiernaast in de rechter zijbalk ziet. 

Natuurlijk zijn de aanbiedingen van de Online Extravaganza én de Stitched-with-love-matchende ;-) stempelsets met 25% korting nog geldig. 
Wil je iets bestellen? Geef je lijstje dan door. Ik maak het graag in orde voor je!

Groetjes en een fijne avond,

Xandra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X