vrijdag 18 november 2016

Actie: Online Extravanganza 21-28 november

  

Goedemiddag!

 Zoals beloofd op facebook, hierbij meer informatie over de actie die komende maandag van start gaat.
De actie heet "Online extravaganza" en is dus eigenlijk voornamelijk bedoeld voor de mensen die over een creditcard beschikken en dus online in mijn webwinkel kunnen bestellen.
Je kunt echter ook gewoon bij mij bestellen! Zorg er dan wél voor dat je steeds op tijd bent, want voor sommige artikelen geldt "op is op".

De details:
Er zijn twee dagen waarop een 24-uurs-sale plaatsvindt. Op 21 november en 28 november zijn de artikelen in de aanbieding, die op de desbetreffende plaatjes staan. Kijk goed naar de data én de speciale bestelnummers van de bundels (enamel shapes, inktpads en stempel-bundels)


Gedurende de hele week zijn deze artikelen in de aanbieding:
Let op: op sommige items geldt op=op!!

Op deze spulletjes krijg je 10% korting:

Op deze spulletjes krijg je 20% korting:

Op deze spulletjes krijg je 30% korting:

Op deze spullen krijg je zelfs 40% korting:

De bestelprocedure die ik deze week hanteer, is als volgt:
- Op 21 en 28 november zal ik indien nodig, om 9.00 uur een verzamelbestelling plaatsen
- Op de andere dagen zal ik jouw bestelling direct van Stampin' Up! naar jou toe laten versturen.
- Op is op!! Het kan dus voorkomen dat een artikel niet leverbaar is.
- Weet je wat je wilt bestellen? Mail mij dan zo snel mogelijk je lijstje zodat ik je bestelling in het systeem kan zetten. Zorg ook zo snel mogelijk voor de betaling.
Dan kan ik jouw bestelling het snelst plaatsen.

Klinkt dit streng? Misschien wel ;-) Ik wil er voor zorgen dat alle bestellingen zo compleet mogelijk geleverd worden. En dat er niemand teleurgesteld wordt. Het kan immers snel gaan zodra Stampin' Up! uitverkoop houdt!

Bestel je liever via mijn webwinkel?
Klik dan op bovenstaande plaatjes. Je komt dan gelijk in mijn winkel uit, waar je in deze speciale week ook een tabblad "Online Extravaganza" zult vinden. Je betaalt daar met je creditcard, en krijgt een bevestiging van je order.
Mocht iets uiteindelijk toch niet leverbaar zijn, dan zal het geld teruggestort worden.

Het was een heel verhaal ;-)
Ik hoop natuurlijk dat er massaal gebruik gemaakt wordt van deze superaanbiedingen.
Vergeet ook mijn eigen actie niet: De hele maand november maak je bij je bestelling van €60,00 of meer kans op de projectkit Tin of Tags.

Ik wens je alvast een fijn weekend!
Groetjes en tot snel

Xandra

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X