donderdag 28 augustus 2014

Bloghop herfst-wintercatalogus - één stempel....deel 2

Goedemorgen!
Welkom op onze bloghop. 
Samen met de andere meiden uit het team van Janneke doe ik vandaag mee aan deze herfstige en winterse bloghop. Dit natuurlijk ter ere van het uitkomen van de nieuwe catalogus.
Hij staat weer bomvol mooie nieuwe producten. Met deze producten hebben we allemaal een of meer voorbeelden gemaakt voor je. We hopen dat je na deze bloghop vol inspiratie zit!
 
Ik ben aan de gang gegaan met het o zo schattige stempeltje "Bearing Gifts". Deze zag je in mijn vorige post ook al voorbij komen, dus dit is gelijk deel twee in "1 stempel, 3 kaartjes"


Ook het papier wat ik gebruikte is hetzelfde als mijn vorige kaartje. Moet je zien: twee totaal verschillende kaartjes met 1 stempel en 1 papierblokje. Het afdrukje heb ik op aquarelpapier ingekleurd met de Stampin'Write markers en de aquapainters. De tekst zit op een uitgeponst Modern Label. Wat blingbling, en meer was er niet nodig ;-)

De tekst die ik gebruikte, komt uit deze set:

Wist je dat je deze set, met 19 verschillende teksten, vanaf vandaag GRATIS kan krijgen?
Hoe??? Door het geven van een workshop bij jou thuis. Meer niet! Mocht je deze set willen bemachtigen, neem dan contact met me op! Dan prikken we een datum waarop ik bij jou thuis een workshop kom geven.

Het volgende blog waar je naartoe mag hoppen is het blog van Janneke. Druk op deze knop, en je komt er vanzelf:


Nog even terugkijken? Dan kom je weer bij Annemarie uit:

http://driemeiden.blogspot.nl/

 Ik vond het leuk dat je even kwam kijken.
Tot snel!
Groetjes
Xandra
photo seperator.jpg

9 opmerkingen:

  1. Zo fijn dat je met een stempel verschillende kaarten kunt maken, erg leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes en mooi ingekleurd.
    Toen ik de stempel in de catalogus gezien had dacht ik van mmmm ... , maar het ziet er zo toch wel leuk uit.
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker Kerst gevoel. Leuke kleuren heb je ook gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden. Mooi ingekleurd zoals Ria al zegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze staat ook nog op me verlanglijstje..... zo lief. Leuke kaart Dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met een mooie afbeelding erop!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooiii gekleurd! Je kaartje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart, Xandra!
    een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op en top kerst!!
    Helemaal leuk!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X