maandag 11 augustus 2014

Ik ging op vakantie....

....en nam mee....

Dit tasje. 

Daar paste precies in:
6"x8" Espresso Project Life album
Stampin' Write Markers
Stempelsets Project Life: point&click, remember this en day to day
Stempelset What's up? met bijbehorende pons (oeps, niet op de foto)
Twee maal Tombow lijm
Project life kaartjes en accecories packs: Happines is... en Every Day Adventure met in 1 setje de pennen
Snijmatje-mesje-lineaal (compacter dan mijn snijmachine)
Clearblock D
Canon Selphy CP910 fotoprintertje (ook niet op foto... Sorry!)
En uiteraard de Stampin'Up! jaarcatalogus. 

Meer stond ik mezelf niet toe ;-)

Het perfecte pakketje, compact in 1 nog op te pimpen jute Appie-tas, om tijdens onze vakantie al te starten met het verwerken van de foto's. Want daar gaat het bij mij nogal eens mis: ik maak een hele berg foto's.... en vervolgens doe ik er niks mee! Zonde!

En op avond nummetje één maakte ik deze lootjes:


En wat beviel dat goed zeg! Fotootjes printen met de Selphy (wat een geweldig ding!), en verwerken maar. Ideaal! Niks meer wat jaren blijft liggen....en waarvan je vervolgens het hoe en wat niet meer weet.

Fijne dag allemaal!

Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X