zondag 24 augustus 2014

Eén stempel, drie kaartjes - deel 1

Goedemiddag!

Het lijkt wel herfst! Mens wat een weer.... Dit houdt dus in dat we nu vooral binnen zitten. David speelt wat met zijn tractoren of lego, en ik probeer wat kaartjes te maken. Dit lukt natuurlijk niet altijd, want David doet maar al te graag mee met mama.
Dan krijg je dus dit:
Allebei lekker aan het kleuren, ieder zijn eigen kleurtjes / stiften ;-) dat dan weer wel. 

Dit was mijn "opbrengst" van die ochtend. Drie dezelfde ingekleurde afdrukjes. Van de stempel "Bearing Gifts" (oh was issie lief!) uit de nieuwe herfst-winter catalogus. 

Dit setje van drie ingekleurde afdrukjes inspireerde me tot een blog-serie van "1 stempel, 1 serie designpapier, 3 kaartjes". Dit wil ik in de toekomst ook met andere stempelsets gaan doen. 
Vandaag wil ik het eerste kaartje laten zien:

De stempel is ingekleurd met de Stampin' Write markers en Aqua Painter. Wat een heerlijk werkje, dat heb ik echt gemist!
Het gebruikte papier komt uit een heel leuk blokje, Trim the Tree, met wel 48 velletjes voor slechts €8,50! 
De sterren-embossingfolder vond ik hier erg leuk bijpassen, net als de sterren uit de stempelset Bright & Beautiful. Wist je dat deze stempelset samen met de bijpassende framelits alleen deze maand nog verkrijgbaar is in een bundel? Scheelt je 15%! Daarna koop je deze twee producten weer apart van elkaar. 

Tevens is de huidige instapactie "Short and sweet" nu nog maar 5 dagen geldig! Wil jij ook graag demonstratrice worden en wil je graag nóg meer producten voor je geld? Tot en met 29 augustus kun je instappen voor €129,00, en mag je spulletjes uitzoeken tot €195,00!
Voor informatie mag je altijd contact opnemen. 

Fijne zondag en tot snel!

Xandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X