zondag 14 september 2014

Leuk nieuws: de Stampin'by YOU cardkit!

Vanaf 1 oktober 2014 bij Stampin' by Xandra: de Stampin'by YOU cardkit!

Houd jij ook zo van de producten van Stampin' Up! maar zie je zo nu en dan door de bomen het bos niet meer met al die prachtige producten?
Of wil je gewoon een vooraf samengestelde kit ontvangen waar je lekker je gang mee kunt gaan?

Dan is er nu de nieuwe cardkit, genaamd "Stampin' by YOU!" © .
Ik heb voor deze naam gekozen omdat je je compleet uit kunt leven met deze kit. JIJ kunt heerlijk aan de slag. Volg je de beschrijving van de kaarten die ik voor je gemaakt hebt? Prima!
Of wil je liever je eigen gang gaan met deze kit? Ook perfect.
Helemaal voor JOU samengesteld dus.

De allereerste "Stampin' by YOU cardkit"© is gebaseerd op het Designer Series Paper "Color me Autumn" uit de herfst / winter catalogus. Mooie, warme kleuren, blaadjes, eikeltjes....op en top herfst dus! Heerlijk voor de komende periode, waarin de herfst zich toch echt zal gaan laten zien. (al mag het van mij nog wel even zomer blijven hihi!)
Daarbij heb ik gebruik gemaakt van de bijbehorende stempelset, "For All Things" zodat het één geheel is geworden.
En al vieren wij geen Thanksgiving, we hebben genoeg om dankbaar voor te zijn. En we hebben genoeg gelegenheden om iemand eens een kadootje te geven. Of om te zeggen dat we aan iemand denken.

Vraag: Wat krijg ik als ik deze kit bij Stampin'by Xandra bestel?

Dit ;-)

Een complete kit, met cardstock in alle matchende kleuren, genoeg Whisper White stempelpapier, extra Naturals White cardstock, een half vel designpapier van alle designs, een doosje, twee notecards met envelopjes, en een zakje vol embellishments en lint.
En uiteraard de complete beschrijving van de 5 projecten die ik alvast gemaakt heb voor je.

Vraag: Wat kost deze kit?
€ 17,50 excl. verzendkosten.

Maar: mocht je ook de bijbehorende stempelset "For all things" bij deze kit willen bestellen....
en da's deze: 
 Clearmount € 21,95 of Woodmount € 29,95

....dan krijg je €2,50 korting op de cardkit, en betaal je dus slechts €15,00 voor dit pakket vol inspiratie en materialen.

Vraag: Ik wil alle 5 de projecten uit de beschrijving maken. Houd ik dan wel materiaal over?
Jazeker! Meer dan genoeg om nog heerlijk mee door te gaan.
Sterker nog, elke maand zal ik nog een aantal projecten maken én op mijn blog plaatsen die ik gemaakt heb met de spullen die ik in mijn eigen kit over hield. Bonusinspiratie dus ;-)

Vraag: Deze kit wil ik graag hebben! En nu?!
Twee opties: 
1. Je meldt je per mail aan voor de "Stampin'by YOU card club". Je krijgt dan 6 maanden lang (tussentijds opzeggen is niet mogelijk) elke maand een nieuwe kit opgestuurd, evt. met je de bijbehorende stempelset van die maand, of een andere bestelling. Aanmelden kan ten allen tijde. Geef je je in september op, dan loopt je abonnement vanaf oktober. Geef je jezelf in oktober op, dan loopt je abonnement vanaf november, en zo verder.
2. Als er losse kits over zijn, kun je deze (zolang de voorraad strekt!) bij mij bestellen. Ook dan kun je eventueel de bijbehorende stempelset bijbestellen en krijg je €2,50 korting op de cardkit.

Steeds op de 1e dag van de maand worden de materialen voor de kit besteld. Je kit zul je dan rond de 7e van de maand in huis hebben.

Omdat dit de allereerste kit is die ik heb samengesteld, wil ik iets leuks doen voor iedereen die zich opgeeft voor het lidmaatschap van 6 maanden op deze cardkit.
Geef je je vóór 30 september op voor de Stampin'by YOU! cardclub, dan krijg je nog een leuk extraatje in de kit toegestuurd. Iets wat zeer bruikbaar is, en ook bruikbaar blijft voor de komende kits! En meer zeg ik niet ;-)

Voor nu wens ik je een fijne zondag, en tot snel!

Xandra

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X