woensdag 18 juni 2014

Uitslag weggevertje en By the Tide

Hee hallo!

Eéns in de maand houd ik een inloopworkshop. Voor €3,50 heb je dan een gezellige avond, maak je een leuk projectje en wordt de innerlijke mens ook verzorgd ;-)

Vorige maand gingen we (op aanvraag) aan de slag met de stempelset By the Tide:

 Vier enthousiaste dames maakten deze kaart.

En deze had ik zelf extra gemaakt, als inspiratie. Gewoon om te laten zien hoe verschillend je een stempelset kunt gebruiken.

Vind je het leuk om ook een keer te komen? Meestal vallen deze avonden op de laatste vrijdag van de maand. Op mijn blog kun je de workshopplanning vinden. Komt het nou een keertje niet uit, neem dan contact met me op, want dan kunnen we vast iets anders plannen.

Mocht je 27 of 28 juni ook op mijn feestje willen komen, geef je dan zo snel mogelijk op! Er zijn nog maar een paar plekjes beschikbaar.

En dan nu.......tromgeroffel..... Is het tijd voor de uitslag van mijn weggevertje! Op 25 mei was ik precies 1 jaar demo en dat vier ik graag met jullie. Er gingen 8 briefjes in de hoge hoed, en er kwam er ééntje weer uit:

Gefeliciteerd Simone, je wint twee exclusieve (niet meer te verkrijgen!) stempelsets en een waardebon.
Je envelop gaat vandaag op reis!

Groetjes en een fijne dag

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X