woensdag 25 juni 2014

Met pensioen....

Goedemiddag!

Nog 5 dagen, en dan gaan alle stempels en andere spulletjes die op de retiredlist "met pensioen" en zijn dan dus niet meer verkrijgbaar.
Ook nog maar 5 dagen: de actie "Join for €65,00". Mocht je ook demo willen worden (iets wat ik je echt alleen maar aan kan bevelen!) dan mag je ten allen tijde contact met me opnemen.

Tevens met pensioen.....twee lieve collega's!
Morgen is hun laatste dag op school, en dan mogen ze van hun vrije tijd gaan genieten.

Deze kaart maakte ik voor Araksy. Afgelopen maandag hadden we het over de vraag "Wat ga je nou allemaal doen straks?" en daar kwam onder andere tuinieren uit. Dit inspireerde mij tot het volgende kaartje:


Ik heb een aantal stempelsets gepakt, ben driftig bloemen aan het stempelen gegaan om deze vervolgens met mijn nieuwe Blendabilities in te kleuren. Wat een heerlijk werkje!
Gebruikte stempelsets: Bloom with Hope (ja alweer hihi), Blessed Easter, Peaceful Petals (beide nog 5 dagen verkrijgbaar!), Everything Eleanor en You're Lovely.
Het frame is uitgestanst met de Labels Collection framelit dies. Als basis heb ik Marina Mist cardstock gebruikt.



Voor Ton, een echte reiziger en fotograaf moest er natuurlijk een ander kaartje komen. Laat ik nou in de pre-order spulletjes een pracht van een passende stempelset hebben zitten: Traveler! Deze gematcht met de World Map en de Circle Card Framelit dies, maakte het een mooi kaartje. Voor dit kaartje heb ik maar één kleur inkt en cardstock gebruikt: Chocolate Chip.
Een tekstje uit de Teeny Tiny Sentiments, en klaar!

Vrijdag en zaterdag houd ik ter ere van het live-gaan van de nieuwe catalogus een feestje. Alleen voor zaterdag zijn er nog maar een paar plaatsjes vrij. Dus mocht je willen komen, mail me dan zo snel mogelijk! Dan weet ik zeker dat ik ook voor jou / jullie een pakketje materiaal, catalogus en een kadootje heb ;-)
Update: alleen voor zaterdagmiddag zijn er nog 4 plekjes beschikbaar!

Een fijne middag en tot snel!

1 opmerking:

  1. Beide kaarten zijn supermooi Xandra, zo lief dat je je kaarten speciaal en persoonlijk hebt gemaakt voor diegenen die ze ontvangen!

    Alvast héél veel succes met je feestjes, yahoooo :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X