vrijdag 6 juni 2014

PLxSU

Wattes?! Wiskundige formule?
Nee hoor. De afkorting die "we" gebruiken om aan te duiden dat we met Project Life van Stampin' Up! aan de slag zijn gegaan hahaha!

Zoals je weet is dit weer een bijzondere tijd van het jaar bij Stampin'Up! Er komt een nieuwe catalogus aan. Dat betekent ook dat er gepre-orderd mag worden. We moeten ons immers goed voorbereiden op wat komen gaat. (Zou jij dit ook willen? Nu nog? Neem dan contact met me op!)

Ik ben goed bezig geweest als zeg ik het zelf. Mr. Brown kwam gisteren onderstaande afleveren. Je snapt: stuiter stuiter en voorlopig zie je me niet hihi!
Tja....wat nou toch te kiezen om als eerste mee aan de slag te gaan.... Wat al heel lang op mijn lijstje stond was Project Life, dus dat is het dan ook geworden!
Dit is het resultaat:

Al met al ben ik er best tevreden over. In mijn geval is "Project Leek" namelijk een betere omschrijving dus ik vond het best spannend om zomaar voor het eerst aan de gang te gaan. Het is toch een beetje een andere denkwijze dan "normaal" scrappen. En laten we wel wezen, dat heb ik ook al in geen tijden gedaan. *voelt zich nu een ontaarde moeder en gaat zich schamend in de hoek staan*
Dus.
Eerste horde is genomen. Vanaf hier kan het alleen maar beter en mooier worden hahaha. Tips en trucs hoor ik graag van je!

Overigens is er nog nieuws over de Weekly Deals: Ze gaan doooorrrrr!!!! Dus..elke woensdag weer een stel nieuwe leuke aanbiedingen! Uiteraard op alle denkbare manieren te bestellen bij mij hihi!

Ondertussen staan er natuurlijk nog meer spulletjes om mijn aandacht te roepen (hoor jij het ook?) dus ik ga gauw eens zo'n zielig nieuw stempelsetje en zielig nieuw inktje de aandacht geven die ze nodig hebben. Kan ze toch niet in die doos laten zitten he...arme spulletjes!

Denk jij nou van..."die pre-order mogelijkheid is wel erg interessant" of wil je gewoon je eigen spulletjes met altijd 20% korting in kunnen kopen, neem dan contact met me op. Het leven van een Stampin'Up! demo is goed! ;-)

Fijne dag, en tot snel!

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X