dinsdag 10 juni 2014

Bloom with hope: For you

Goedemorgen!

Bloom with hope. Zo heet één van de nieuwe hostess-sets uit de nieuwe catalogus. Deze set kun je dus alleen bemachtigen als je een workshop bij jou thuis organiseert, óf lid bent van mijn share-club. 
Deze prachtige set bestaat uit 11 stempels: 4 bloemen, 1 takje, 1 steeltje en 5 teksten. Een grote set dus! En dat voor een hele interessante prijs, want de hostess-sets zijn immers altijd speciaal geprijsd!

Maar goed, eerst mijn kaartje maar eens:
 
Op Pinterest zag ik dit formatje voorbijkomen, met een andere bloem erop. Ik wilde deze al een tijdje namaken, en toen ik mijn pre-order spulletjes binnen kreeg, wist ik dat dit 'm moest worden.
Ik heb de bloem ingekleurd met de nieuwe InColors Mossy Meadow, Hello Honey en Blackberry Bliss. Wat een prachtige kleur paars is dat toch! Ik denk dat ik mijn favoriete kleur al heb voor komend seizoen ;-)
Het inkleuren heb ik gedaan met de AquaPainters. Je neemt een beetje inkt op met je aqua painter, en hup, je kunt kleuren! Doe dit wel op het Watercolor Paper, anders gaat je papier rullen. Zonde!
De geëmbosde randjes komen uit de "Needlepoint Border" embossingfolder-randjes. Nu nog verkrijgbaar, maar niet lang meer! Staat deze set dus nog op je verlanglijstje, bestel 'm dan snel want op is op.
De tekst "For You" komt uit de stempelset A Round Array en heb ik uitgeponst met de 7/8" scalloped circle punch.
Het paarse cardstock is ook Blackberry Bliss, het basiskaartje Crumb Cake. Wat een mooie combinatie!

Vanaf vandaag is er voor klanten ook een Project Life pre-order voor klanten beschikbaar!
Ik heb voor het gemak even een paar schermafbeeldinkjes gemaakt, want er is nog geen flyer beschikbaar:


Deze spulletjes zijn uiteraard bij mij te bestellen. Vergeet ook de retired lists, weekly deals en clearance rack niet! 



Ik wens je een mooie dag, en tot snel!

Groetjes

Xandra
photo seperator.jpg

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X