zondag 20 oktober 2013

Workshopkaartje

 Goedemorgen allemaal!
Zoals beloofd laat ik vandaag één van de workshopkaartjes zien die we vorige week bij Marijke gemaakt hebben tijdens ons scrapweekend. Alle dames waren enthousiast, er kwamen prachtige en veel verschillende resultaten uit. De dames mochten van al mijn stempels gebruik maken, dus dan krijg je vanzelf veel variatie.
Dit was mijn eerste voorbeeld:
 Close-upje:
Deze kaart is op een grote basiskaart gemaakt. Als achtergrond heb ik gekozen voor de stempel En Francais. Deze heb ik in Crumb Cake gestempeld. Daarna ben ik met Cajun Craze en Perfect Plum met de bloemetjes van de Flower Shop aan de gang gegaan.  Nog twee bloemetjes van de zelfde set gestempeld in Crushed Curry en Wisteria Wonder en deze uitgeponst met de bijbehorende Pansy Punch. Stukje Linnen Thread en een vlaggetje uit de hostess set Banner Greetings, en klaar!

Dit is ook een leuke techniek voor kleine kaartjes. Dit kaartje is maar 9,5 cm x 9,5 cm groot! (of klein ;-) ) Hier heb ik gekozen om twee lagen te maken in plaats van één:
  
Ditmaal gestempeld met de vlinders uit de set Papillon Potpourri, met de behorende pons. Deze set leent zich ook perfect voor deze techniek!
Aan de dames die op het scrapweekend waren en een blog hebben heb ik een vraag: Wil je jouw kaart terug zien op mijn blog? Stuur dan een foto van jouw gemaakte kaartje, en dan plaats ik 'm bij deze post!
Iedereen een fijne zondag, en tot de volgende keer!


photo seperator.jpg

1 opmerking:

  1. ze zijn heel erg leuk geworden, Xandra!
    ik moet even kijken of ik nog geld over heb om mijn bestelling door te geven (want we hadden allemaal nieuwe kleren en laarzen nodig, :) ), anders wordt het toch een bestelling in november! ik zou graag wat inkpads willen bestellen, heb een lange lijst al!!!

    ik beloof ook om over een workshop bij mij thuis na te denken!!! :)

    groetjes,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X