woensdag 16 oktober 2013

Explorer, Chrome en Firefox.....

.....ik heb er even ruzie mee! Ik wilde mijn blog updaten met wat info, en geen van drie doen ze wat ik wil! Daarom komt dit berichtje even vanaf mijn Ipad via de blogger-app...

Dus:
Volgende verzamelbestelling: 1 november. Bestelling en betaling moeten op 28 oktober binnen zijn.
Volgende inloopworkshop: 31 oktober. Wie durft er op de avond van Halloween naar deze gezellige avond toe te komen? ;-)

En verder heb ik weer leuk nieuws: vanmiddag heeft Liesbeth Musters zich bij mijn team aangesloten! Welkom Liesbeth, ik vind het echt super dat je het gaat proberen! Wie meer over Liesbeth wil weten googelt op De Creatieve Tafel in Roosendaal.

En afgelopen weekend hebben we een fantastisch scrapweekend gehad bij mijn vriendinnetje Marijke. Vanuit het forum De Scraptuin georganiseerd, gewoon bij haar thuis. En wat was het geweldig.....heerlijk!
Ik zal een paar fotootjes met jullie delen:

Het kaartje van Ria in de maak.

Rianne, Liesbeth, Simone en Marijke aan het stoeien met de markers, water en een clearblok. Doel: mooie achtergrond maken.(en wat voor effect je krijgt is altijd een verrassing hihi!)

Hoe werken die Circle Card Thinlits nou toch?! Ria en Willeke aan het stoeien met een kaartje. (Note: let vooral op de pyama van Willeke! Die ging tot laat door, en begon alweer vroeg! Het aantal door har gemaakte kaartjes mag er dan ook zijn!)

De megaproductie van iedereen bij elkaar!

* excuus voor de niet bijster beste kwaliteit van de foto's....dat krijg je met een blogger-app-berichtje via de Ipad...

Ik zal binnenkort de kaartjes van de workshops van dit weekend plaatsen.

Fijne avond iedereen!






1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X