donderdag 24 oktober 2013

Joyful Tidings

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik tijdens het scrapweekend heb gemaakt. (ja, ik had gelukkig nog tijd om ook "voor mezelf" bezig te zijn hihi!). De inspiratie komt volledig van Pinterest. Wat houd ik toch van Pinterest....altijd een goed idee als je even zonder zit of even  niet weet hoe te starten!

 
De basiskaart is Crumb Cake, met een rode kaart erop van Cherry Cobbler. Wat een prachtige warme kerstkleur is dat toch! De bannertjes komen uit de set Mosaïc Madness, net als de "kerstballen". Deze zijn op een velletje Whisper White allemaal in Crumb Cake en Cherry Cobbler gestempeld. Bij de set Mosaïc Madness hoort ook een pons. De stempelset en pons kun je in een zogenaamde bundel krijgen, dit scheelt je 15% ten opzichte van beide los aanschaffen! 
De spettertjes (in Smoky Slate gestempeld) die je ziet komen uit de set Gorgeous Grunge, een heerlijke messy set waar je eigenlijk niet fout mee kunt gaan! Als laatste heb ik met behulp van de Stamp-a-ma-jig de tekst op mijn kaartje gestempeld in Crumb Cake. Deze komt uit de set Christmas Messages en kun je vinden in de seizoens catalogus. Toen nog een stukje Baker's Twine in de kleur Cherry Cobbler om mijn kaartje heen gestrikt, en klaar!

Leuk dat je kwam kijken! Tot snel!

Groetjes

Xandra
photo seperator.jpg

1 opmerking:

  1. Dit blijft toch echt een van mijn favoriete sets! Je kunt er zoveel kant mee op. Deze kaart is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X