vrijdag 11 oktober 2013

Nederlandse teksten!

Hoeraaaa! Daar zijn ze dan eindelijk!
In de week nadat Stampin'Up! Nederland haar één-jarig jubileum vierde, zijn er nu ook Nederlandse teksten uitgekomen!


Deze set is een vertaling van de set Teeny Tiny Sentiments, en zit tjokvol teksten voor alle gelegenheden. En onder het mom "klein maar fijn" passen ze in elk hoekje van je kaart!
Deze set is uiteraard verkrijgbaar bij mij. Ook staat hij in mijn webshop: ga naar stamps, translated stamps, en klik daarna het Nederlandse vlaggetje aan. 

Komend weekend staat er iets leuks op de planning: een scrapweekend bij mijn vriendin Marijke! Er komen een heleboel meiden van het Scraptuin forum, en ik heb er verschrikkelijk veel zin in! Ik mag twee workshops verzorgen. De fotootjes hiervan zal ik uiteraard plaatsen.

Denken jullie trouwens aan de extra acties van Stampin'Up? Inschrijven voor €25,00 kan nog tot 21 oktober! En wil je graag een keer een workshop boeken? Doe dat dan in oktober, want bij een workshopomzet van €350,00 of meer mag jij als hostess voor €25,00 extra aan gratis artikelen uitzoeken (bovenop de €55,00 die je normaal gesproken al aan hostesscredits krijgt!)

Fijne dag allemaal!

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X