zondag 16 april 2017

Happy Easter!

Goedemorgen!
Ik wil je allereerst een fijn Paasfeest wensen. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt, met lieve mensen om je heen. Misschien ga je vandaag naar de kerk, of ga je nog wat leuks doen, of op familiebezoek....in ieder geval een fijne dag vandaag!
Deze ochtend zitten wij met z'n drietjes aan tafel, aan een lekker paasontbijtje.  David mag straks nog eitjes gaan zoeken; ik ben benieuwd of hij ze allemaal vindt!
Voor vandaag heb ik ook nog een, eigenlijk twee projectjes voor je. Voor de opa's en oma's heb ik een eierdoosje gepimpt, met wel heel speciale eitjes erin..... namelijk Stampin' Up! eitjes!
Een Duitse collega bracht me op dit idee. Alle lof voor haar dus ;-)
Veel kijkplezier, en tot snel!
Groetjes
Xandra
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X