dinsdag 25 april 2017

Een bloemetje voor jou

 
Goedemorgen!
 
 Hoe vond je het filmpje van gisteren?
Ik hoop dat je het gezien hebt. Zo niet dan kan dat natuurlijk altijd nog ;-)
HIER vind je naast het filmpje ook gelijk alle details voor de komende 5 weken terug.
 
Met dezelfde techniek als die ik gisteren gebruikte, heb ik nu een notecard gemaakt.
Achtergrondje, uitgestanste bloemen, en tekst.
Zelfde principe, zelfde spullen, en een totaal ander kaartje.
En dat vind ik dus juist de lol. Met dezelfde spullen toch verschillende kaartjes maken.
 
 De gebruikte spulletjes vind je hieronder weer.
Wil je iets bestellen of heb je een vraag? Dan hoor ik dat natuurlijk graag. Bel of mail me, en ik help je er graag mee!
Fijne dag vandaag, en tot morgen!
Groetjes
Xandra
Gebruikte producten
Stamp-A-Ma-Jig
€ 14,50

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X