maandag 24 april 2017

For the love of bundles...week 1!

Goedemorgen!
 
Vanaf vandaag is er wat nieuws op mijn blog: For the love of bundles.
Vijf weken lang:
- inspiratie
- een filmpje op maandag
- gratis cardkits
- een snelle, makkelijke kaart op woensdag
-fun op vrijdag
- sneaks op zaterdag (en evt. op zondag) 
 
Waarom???
Heel makkelijk: 
We hebben nu bundels (= stempelset + stanzenset/pons = 10% korting) in de catalogus staan, waarvan de losse producten in de nieuwe catalogus wél terugkomen.....maar de bundels verdwijnen! Is dát eens even zonde van die 10% korting die je vanaf 1 juni misloopt...
Natuurlijk komen er nieuwe bundels met nieuwe (moooooie!) spulletjes in de plaats.
Maar.... misschien twijfel je al tijden over die ene bundel. 
Of wil je wat meer voorbeelden zien.
 
Daarom ga ik je helpen: 
Elke week staat er 1 bundel in de schijnwerpers. Met deze bundel ga ik voor jou aan de slag. Zodat jij vol inspiratie zit!
Kan het nóg leuker?? Jazeker!
Bij aankoop van de bundel die die week in het zonnetje staat, krijg je zomaar, gewoon omdat ik het leuk vind, een gratis cardkit in je pakketje!
 
Deze week presenteer ik u:
We gaan op de Hollandse toer! De Nederlandse bundel "Recht uit het hart" staat deze hele week in het zonnetje.
 
Deze cardkit krijg je bij aanschaf van deze bundel:
Bestaande uit:
Cardstock shimmer white (1 vel A5) en Night of Navy (2 vel A5)
Designpapier Floral Boutique (6 vel 15x15 cm)
3 notecards en enveloppen
1 rolletje washi tape Floral Boutique
1 meter Night of Navy bakerstwine.
 
De kleine lettertjes ;-) :
Max. 1 cardkit per persoon per week. Het kan voorkomen dat ik een max. aantal kitjes per week beschikbaar heb. Dit i.v.m. het designpapier wat op de retiredlist staat. Je krijgt dan uiteraard een alternatieve cardkit. Ik zal het tijdig aangeven wanneer de originele cardkits op zijn.
 
Oké. Tot zover de huishoudelijke mededelingen ;-)
 
Over tot het maandag-item: het filmpje!
Klik op het plaatje, en het speelt vanzelf af ;-)
 
De kaart nog even van dichtbij ;-)
 
Hieronder kun je zien wat ik gebruikt heb om deze kaart te maken.
Mocht je deze bundel willen bestellen, dan kan dat uiteraard per mail, telefoon of app.
Elke vrijdag plaats ik bij voldoende belangstelling een verzamelbestelling. 
 
Voor nu wens ik je een heel fijne dag!
Ik hoop dat je morgen weer komt kijken.
 
Groetjes
Xandra
 
Gebruikte producten:
Stamp-A-Ma-Jig
€ 14,50

 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X