zaterdag 29 april 2017

Aftellen naar de nieuwe catalogus...dag 2

Goedemorgen!
Vandaag laat ik je een kaartje uit een heel bijzondere suite zien: de Eastern Elegance suite. 
Deze staat in de nieuwe catalogus, maar is per maandag 1 mei al te bestellen! En dan ook nog eens in twee voordelige pakketten (bundels). Er is een bundel voor beginners, en er is een bundel voor de verslaafde knutselaar (zoals ik haha!). Bij beide bundels krijg je een kadootje van stampin' Up! en ik doe er een kadootje bij: schaf je een van deze bundels aan, dan mag je bij mij op vrijdagavond 19 mei een gratis workshop komen volgen. We gaan dan aan de slag met de bundel, dus je gaat met een hoop inspiratie naar huis!
Zodra de catalogus live is, vervallen deze complete pakketten. De spulletjes zijn dan alleen nog los verkrijgbaar. Uiteraard komen de stanzen en stempels wél in een bundel beschikbaar. 
In deze collectie zitten drie nieuwe kleuren: Fresh Fig, Tranquil Tide en Lemon Lime Twist. Deze zitten óók in beide bundels; dus schaf je deze aan, dan heb je gelijk drie nieuwe kleurtjes te pakken!
De bundels vind je hier
Dit is mijn kaartje voor vandaag. Eigenlijk een heel simpel kaartje met wat strookjes designpapier. Wat zo leuk is, dat je met de stanzen zelf binnen no-time de mooiste doilies maakt. Er zijn verschillende mogelijkheden. De komende weken zul je ze allemaal voorbij zien komen. 
Ik wens je een fijn weekend toe! Heb je nog vragen of wil je één van deze prachtige bundels óf iets uit de clearancerack of retiredlist bestellen, dn mag je me mailen of bellen. Ik help je graag!
Groetjes
Xandra
 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X