maandag 2 januari 2017

Happy Stampin' team bloghop

Goedemorgen!

Allereerst hoop ik dat je een goede jaarwisseling hebt gehad. En ik wens je uiteraard een prachtig, creatief en gezond 2017!

Vandaag hebben we met de meiden van het Happy Stampin' team weer een leuke bloghop georganiseerd. En uiteraard zetten we de spulletjes van de lente-zomer-catalogus in het zonnetje, want over twee dagen kunnen we uit deze catalogus én de Sale-a-Brationfolder bestellen! Whohooo!

Dit kaartje heb ik gemaakt:

Ik ben voor vandaag aan de gang gegaan met de sets Mediterranean Moments en Beautiful You. 
Twee prachtige sets, die op heel veel manieren te gebruiken zijn. Voor de gelegenheid heb ik ze gecombineerd. Door het meisje te masken, kon ik het Italiaanse straatje er overheen stempelen. Zo wandelt het meisje in het zonnetje in een prachtig dorpje ;-)


Het gehele plaatje is ingekleurd met de nieuwe Watercolor Pencils. Wat kleuren deze potloden fijn!
Ze laten zich goed mengen met water, en geven het pigment heel mooi af. En natuurlijk kunnen we hier ook weer een hoop andere techniekjes mee verzinnen, dus die zie je vanzelf verschijnen hier!

De teksten bij de set Beautiful You zijn heel mooi! De tekst voor deze kaart heb ik met de Stampin' Write markers Cherry Cobbler en Early Espresso gestempeld. Het labeltje komt uit de Stylish Stems framelits dies. Paste precies!

Het plaatje heb ik op Crushed Curry cardstock gemat. De basiskaart is van CrumbCake cardstock gemaakt. 

Dank je wel dat je langskwam!
Je kunt nu verderhoppen naar Wilma:

http://lets-stamp.blogspot.nl/

Even terugkijken bij Sylvia? Dan gebruik je deze knop:
http://destempelploeg.nl/

Fijne dag vandaag!
Ik ga verder met de voorbereiding van de grote workshop die op 14 januari gepland staat. Ik heb er zin in!

Groetjes
Xandra


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om beide sets te combineren Xandra ;o)
    Gelukkig 2017

    XO Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, weer heel wat anders...
    Een goed 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gestempeld en ingekleurd. Leuke kaart geworden.
    De beste wensen voor 2017.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gestempeld en ingekleurd. Leuke kaart geworden.
    De beste wensen voor 2017.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg gaaf!!
    Dit set ligt nog op me te wachten, met de "dametjes" ben ik al aan de slag gegaan.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X