zondag 25 december 2016

Fijne kerstdagen

Langs deze weg wil ik jullie allemaal een heel fijn kerstfeest wensen!

Ik hoop dat je fijne dagen hebt, met alle mensen om je heen die je dierbaar zijn. 

Ook wil ik iedereen bedanken voor het afgelopen jaar. Bedankt voor jullie bestellingen, bedankt voor het vertrouwen! Bedankt als je bij mij op een workshop kwam, of als ik bij jou te gast mocht zijn om een leuke workshop te geven. 
Robert en David, natuurlijk ook dank jullie wel voor het afgelopen jaar! Dankzij jullie kon ik ergens een workshop geven of mensen hier thuis ontvangen. 
Zonder jullie allemaal: klanten, familie, man, kind, teamleden; kan ik immers niet! Ik heb een mooi jaar gehad. Bedankt!
Op naar een nieuw jaar, waarin we weer veel mooie en leuke dingen mee hopen te maken!

Liefs 
Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X