donderdag 8 december 2016

Eindelijk...

.....zijn ze binnen:

.....de nieuwe goodies van mijn pre-order én natuurlijk de lente-zomer-catalogus en Sale-a-Bration-folder!
En oh mensen wat een waanzinnige spullen komen er toch weer aan....
Vanaf heden zul je dan ook sneak-peaks vinden op mijn blog. Want ik ga natuurlijk al lekker spelen met de spulletjes die ik alvast mocht bestellen! Eén van die dingen die het leven van een demonstratrice leuker maken hihi!

Wil je een catalogus met Sale-a-Brationfolder ontvangen? Ik vraag een bijdrage in de verzendkosten (€3,50) die je overigens terugkrijgt met je eerste bestelling. 
Heb jij de afgelopen 6 maanden een bestelling geplaatst bij mij? Dan krijg je de catalogus hoe dan ook!

Ik wens je een fijne avond, en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X