zondag 11 december 2016

Prettige kerstdagen

Goedenavond!
Hebben jullie een fijn weekend gehad?

Afgelopen week zei David dat hij ook kerstkaartjes wilde geven aan zijn klasgenootjes. En dat moesten (uiteraard) wél zelfgemaakte kaartjes zijn!
Dus gingen we gezellig samen aan de knutsel ;-)

Werken met een mask en brayer, stempelen (Peaceful Pines en Sentimenten stempelsets), big-shotten (Perfect Pines framelits), ...

En dan alles plakken! 

Nog een beetje bling erop ;-)

En schrijven maar! In zijn allermooiste schrijfletters (en dat hij deze zomaar schrijft in plaats van "gewone/drukletters" is heel wat!)

Natuurlijk moest er ook een stempel op de achterkant van het kaartje. Want dat doet mama immers ook altijd!
(Tegelijkertijd besef ik dat dit de enige foto is waar de voorkant van de kaartjes een beetje goed op te zien is...oepsssss!)

David heeft vrijdag heel trots zijn kaartjes uitgedeeld aan zijn klasgenootjes én de juf. Iedereen was enthousiast!

Fijne avond nog en tot snel!

Groetjes
Xandra en David ;-)

1 opmerking:

  1. Ziet er super uit!!
    Ik vind het ook fijn om deze dagen samen met de kinderen te delen.
    Morgen zie je mijn zoontje op mijn blog. Ik denk dat ze even oud zijn.
    Ook 6? Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X