woensdag 4 januari 2017

Nieuwe catalogus...eindelijk is het zo ver!

Goedemiddag!
 
Zoals jullie weten begint vandaag de leukste periode van het jaar!
De lancering van zowel de lente-zomer als Sale-a-Bration is eindelijk hier...
 
De PDF's kun je hier inzien (klik op het plaatje):
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2017%20Occasions%20Catalog/20161007_OCC17_en-UK.pdf

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration_2017/SAB_2017_EU-Eng.pdf
 
Ga er lekker voor zitten met een kop koffie of thee ;-)

Mocht je nog geen papieren exemplaar hebben, dan krijg je deze natuurlijk bij je eerstvolgende bestelling.

Voor vanavond had ik de eerste verzamelbestelling gepland, maar er is een probleem met de website van Stampin' Up en daar wordt hard aan gewerkt. Daarom stel ik de bestelling uit, totdat iedereen de kans heeft gehad om de webwinkel te bekijken. Geef je bestelling gerust door, ik bestel wanneer het kan!

Het probleem met de site zul je ook ondervinden wanneer je jezelf als mijn teammaatje wilt registreren, want ook dat gedeelte van de site is uit de lucht. Stuur even een berichtje als je je wilt registreren. Dan kan ik het je gelijk laten weten wanneer de site weer werkt.

Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

Xandra

PS: Voor de papiershare kun je je natuurlijk ook nog opgeven:


 photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X