woensdag 3 december 2014

Season of Joy

Hee goedemorgen!

Ik ben in feeststemming vandaag, want ik ben jarig ;-)

Allereerst heb ik een kerstkaartje voor jullie:
Ik heb weer zo'n leuke notecard versierd met het All is Calm papier. Wat een prachtige serie blijft het toch! Verder gebruikte ik de stempelset Letterpress Winter en Endless Wishes. Het kerstboompje komt uit de Snowflake Card Thinlits set, en er moest natuurlijk ook een beetje draad en glimmerpaper bij ;-)
In mum van tijd heb je zo een leuk lief kaartje gemaakt! Het idee heb ik bij Inge Groot vandaan. Dank je wel voor de inspiratie Inge!

Dan de uitslag van mijn vorige give-a-way:
.......
.......
Trrrrromgerofffffellllllllll........


DITHNY, jij hebt de set Good Greetings gewonnen! Gefeliciteerd! Hij komt morgen samen met je bestelling naar je toe ;-)

En last but not least:

Omdat ik vandaag jarig ben vind ik het tijd voor een nieuwe give-a-way.
Op conventie kreeg iedereen een blokje Trim the Tree dsp. Dit blokje had ik al, dus....verdween het in mijn kast! Zonde!
Dit zijn de papiertjes:
Wil jij kans maken op dit leuke blokje van 48 velletjes kerstpapier, gratis bij je bestelling?
Plaats dan voor 10 december een bestelling van €25,00 of meer. Dan doe ik een lootje met jouw naam in de hoge hoed. Bedraagt je bestelling €35,00 of meer? Dan ding je met twee lootjes mee voor deze prijs!
Op 12 december plaats ik nog een verzamelbestelling. Je kerstkadootjes kunnen dan netjes voor de Kerst binnen zijn!

Ik wens je een hele fijne dag en tot snel!

Geoetjes
Xandra

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Leuk kaartje! Papier is echt gaaf ;)
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X