donderdag 11 december 2014

Voor Addie

Goedemorgen!

Afgelopen week stond er op het blog van Stampin' Up! een bericht over Addie. Een meisje van 6 met een ernstige ziekte. Deze Kerst zal zeer hoogstwaarschijnlijk haar laatste zijn. Het enige wat ze voor Kerst wilde hebben, zijn kerstkaarten. Daarom werd er een oproep gedaan om een kaartje te maken voor haar.
Ik kon het natuurlijk niet laten om hier aan mee te doen. Vandaag gaat mijn kaartje voor Addie op de bus.


Dit is het kaartje wat ik maakte. Een zogenaamde one-layer kaart, zonder al te veel poespas. Ik gebruikte de Wondrous Wreath stempelset in de kleuren Pear Pizzazz, Old Olive en Cherry Cobbler. Het strikje heb ik ge-embossed met Cherry Cobbler embossingpoeder en uitgestanst met de stans die bij de stempelset hoort.

Ik hoop dat Addie en haar familie de kaart mooi vinden. En dat ze een prachtige, mooie, fijne Kerst hebben met zijn allen, en dat ze hier fijne herinneringen aan mogen hebben.

Fijne dag vandaag!


Xandra

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X