zondag 30 november 2014

A merry little wish....

Goedenavond!

Fijn weekend gehad?
Gisteren hebben wij (Robert en ik) onverwachts onze verjaardagen gevierd: we werden verrast met een surpriseparty bij mijn ouders. De hele Geuzen-kant was er. Supergezellig, en we hebben ondertussen mogen genieten van een leuke barbeque-workshop. Heerlijk gegeten, en veel leuke en nuttige tips gekregen. 

Voor vanavond heb ik nog een leuk verlicht kaartje voor jullie:


Een leuk eenvoudig modelletje wat ik ergens voorbij zag komen (weer niet meer waar....oeps!)
De kaart bestaat uit twee stukken Pear Pizzazz cardstock. Je rilt deze twee repen zodat je vier gelijke stukken krijgt. De uiterste stukken plak je op elkaar. In het middelste gedeelte wat dan open blijft, kun je een kaarsje neerzetten (op batterijtjes uiteraard ;-) ) zoals hier te zien is:


De linker zijde heb ik versierd met twee kerstboompjes uit de Festival of Trees stempelset. De rechterzijde heb ik gedecoreerd met sneeuwvlokken uit de set Endless Wishes. Zowel de linker- als rechterkant zijn ook bewerkt met de StarsConfetti punch.
In het midden heb ik twee sterren uitgestanst met een stans uit de Star framelits. Twee stukjes vellum met de sterren-embossingfolder ge-embossed, achter de twee raampjes geplakt, en klaar!

Morgenochtend is het laatste moment dat je je bestelling door kunt geven voor de bestelling die er morgenavond uit gaat. Denk je nog even aan de give-a-way van het postje hieronder?

En last but not least......die geweldige instapactie geldt nog slechts 2 dagen!!! Wil je weten hoe je voor €78,00 aan spullen GRATIS uit kunt zoeken en vervolgens van alle demo-voordelen profiteert? Klik dan maar op het plaatje boven deze post ;-)

Fijne avond!

Xandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X