maandag 24 november 2014

Tijd voor een give-away!

Goedemorgen!
 
Al bekomen van DEZE actie die morgen van start gaat? 
Ik kan niet anders zeggen dat ik het echt een verschrikkelijk mooie aanbieding vind. 
Dit heb ik ook nog niet eerder gezien!
Mocht je eerste bestelling in december meer dan €225,00 cataloguswaarde bedragen, dan loopt je voordeel gewoon op tot wel 35%! Gaaf toch!?
Vanaf morgenochtend kun je je inschrijven in mijn team, ik zou het geweldig vinden je als teammaatje te mogen begroeten!

Gisteren had ik ook al een leuke give-away beloofd.
December is namelijk een feestmaand! Ik ben op 3 december jarig, mijn man op 5 december. Op de 5e vieren we natuurlijk ook Sinterklaas, op de 10e december de verjaardag van mijn schoonmoeder en oom, en aan het einde van de maand vieren we het Kerstfeest.
Tijd dus voor een kadootje dacht ik zo ;-)
 Kennen jullie deze nog?
Dit was de speciale hostess-set die je kon verdienen in september/oktober als je een party of workshop gaf van €300,00 of meer.
 
Nou heb ik er toevallig ;-) nog ééntje liggen, en die ga ik weggeven!
Hoe komt jouw naam in de hoge hoed?
Op 1 december plaats ik weer een verzamelbestelling. Als je met deze bestelling meebestelt en je bestelling bedraagt €50,00 of meer, stop ik een lootje met jouw naam in de hoge hoed.
Bedraagt het totaalbedrag van je bestelling meer dan €75,00? 
Dan stop ik 2 lootjes met jouw naam in de hoge hoed!
De mensen van de share-club doen hier natuurlijk ook gewoon in mee!
 Je bestelling doorgeven kan per mail, telefoon, app, sms...;-)

 Ik wens jullie voor nu een fijne dag, en tot snel!

Xandra


photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X