vrijdag 14 maart 2014

Quick'n easy, easypeasy, fluitje van een cent...

...ofwel gewoon makkelijk maar toch hartstikke leuk!
Daar houd ik van ;-)
 
Drie lieve dames hadden nog een kadootje tegoed van mij. En wat is er dan leuker om een kadozakje te maken en dat te versieren? Maar ja, iets met weinig tijd en druk enzo en dus waren er drastic measures een paar slimme producten nodig hihi.
Lang leve de Tag a Bag bundle van Stampin'Up!


In minder dan 3 minuten heb je een hartstikke leuk zakje gepimpt met een leuk label. Zelf een hexagonnetje en twee bloemetjes stempelen en ponsen, stukje washi-tape, touwtje, bling, knijpertje, klaar!
De drie lieve dames hebben dus een leuk aangekleed zakje (uiteraard mét inhoud) gekregen. Ik hoop dat ze lang plezier hebben van de spulletjes!

En dan....ben ik jullie nog een uitslag schuldig!
Weet je nog....de Bloghop ter ere van de stempelset Sentimenten?

Dit kadootje -met uiteraard passend Hollands label- ging na verloting naar Hennie (mijn schoonmoeder die ook aan het stempelen is geslagen).
Hennie, heel veel plezier met je prijsje!

En dan heb ik nog een heel leuk nieuwtje te melden:
Op woensdag 26 maart organiseert Stampin'Up! iets verschrikkelijk leuks: een live-stream workshop, zodat je samen met de mensen van het hoofdkantoor van Stampin'Up! zelf aan het stempelen kan!
Daarom wil ik iedereen de kans geven om op deze manier kennis te maken met Stampin'Up!. 
Ken je Stampin'Up! al, dan ben je uiteraard ook van harte welkom. 
Twijfel je erover om ook demo te worden? Dan is dit het uitgelezen moment om eens te proeven aan het demonstratrice-schap!
Kosten van deze unieke workshop zullen tussen de €20,00 en €30,00 liggen. 
Hiervoor krijg je het benodigde materiaal, de kans deze unieke workshop mee te maken, en je krijgt ook nog 1 of meerdere producten van mij. Uiteraard wordt er ook voor iets lekkers gezorgd.
De livestream gaat om 20.30 uur van start, dus vanaf 19.45 uur ben je van harte welkom bij mij.
Wie mag ik allemaal verwelkomen? 
Geef je zo snel mogelijk op (vóór donderdag 20 maart), want ik heb ruimte voor 6 personen.
 
Iedereen een fijn weekend en tot snel!

Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X