zondag 9 juli 2017

Kadootjes....

...zijn altijd leuk!

Goedemiddag!

Na een heerlijke feest-tweedaagse zijn we er weer met een berichtje. David is vrijdag 7 jaar geworden. En dat hebben we natuurlijk goed gevierd! Vrijdag mocht hij op school trakteren, en zijn we met heel groep 3 en 4 (totaal 5 kinderen 😂😂) en nichtje Irene naar het reptielenhuis in Breda geweest. Het was geweldig! Lieve mensen, alles supergoed geregeld. We hebben daar een fantastisch feestje gehad!
Gisteren was het "grote mensen-feest". Ook weer erg gezellig! En meneer is uiteraard weer erg verwend. Hij kan er dus voorlopig weer tegenaan met alle lego, een puzzel en een hoop andere leuke dingen. 

Voor mijn teamies was het ook tijd voor een kadootje. Ze hebben afgelopen maand weer hard gewerkt, en daarom vind ik het leuk om zo nu en dan wat leuks te sturen. 

Met de stempelset Oh so Eclectic en het colortheory dsp heb ik deze kaartjes gemaakt:



Met de bundel Label me Pretty en twee extra cirkelponsen maakte ik de label. Verder natuurlijk wat pareltjes erop, en nog wat gestempelde +jes uit de set Oh so Eclectic. 

Vandaag is het weer prachtig weer....en ga ik denk ik maar eens aan de slag met de nieuwe kerstbundel. Ja, je las het goed. Kerst..... Waarom??? Omdat Stampin' Up! de kerst al in het hoofd heeft:
- we kunnen nu al een leuke bundel pre-orderen terwijl volgende maand de herfst/kerst pre-order pas begint
- Deze maand loopt ook de actie Bonus Days: bij elke €60,00 die je besteedt, krijg je een kortingscode gemaild die je in augustus recht geeft op €6,00 korting. In augustus gelden er geen minimumbedragen en mag je zoveel coupons inleveren als je wilt. 
- ze geven deze maand iedere nieuwe demonstrator een supergaaf extra pakket kado wanneer je nu instapt als demonstrator. Gewoon, gratis! Bovenop het tóch al supergoed gevulde productpakket. Dit zijn de extra gratis goodies:


Dusse.... ik ga maar even mee in het kerst-gevoel 😂 (al is het een graad of 25...🌞)

Wil jij meer weten? Heb je vragen? Stuur me gerust een berichtje! 

Fijne zondag!
Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X