dinsdag 25 juli 2017

Hope your day.....

....is on coud 9!
Toepasselijker kon het niet ;-)

Goedemorgen!
Afgelopen zaterdag was mijn bestie Marijke jarig en haar vriend Dennie vroeg aan mij of ik een kaartje voor haar wilde maken. Uiteraard!
Nou wist ik ook heeeeellll toevallig al wat ze zou krijgen van hem, dus ik kon natuurlijk niet anders dan een perfect matchende kaart te maken. 

Dit werd het resultaat:
Kun je raden wat ze kado kreeg?


Ik heb als eerste lekker wat gerommeld met wat inkt en water om de achtergrond te maken. Als je twee of drie verschillende kleuren gebruikt, krijg je het effect van een zonsopkomst (of -ondergang, net wat je hebben wilt 😉 )
De luchtballonnen (Lift me Up) zweven over de bomen uit de set Lovely as a Tree heen. Deze heb ik gestempeld in Old Olive en Always Artichoke om een beetje een diepte-effect te krijgen. 
Voor de grootste ballon heb ik de nieuwe Adhesive Sheets (blz 204 😉) gebruikt. Ideaal! Op deze manier geen geknoei en gepriegel met lijm over die veel te smalle stukjes, maar gewoon een "sticker op maat"! 
Het andere nieuwe item wat je ziet is de embossingpasta. Wát een leuk spul is dat! En supermakkelijk in gebrui, en lekker snel droog. Wel even op letten: maak je mask en je spateltjes die je gebruikt hebt gelijk schoon. Anders krijg je de pasta er niet goed meer van af. En gezien je je masks meerdere keren wilt gebruiken, is dat zonde. 

Wil jij leren hoe je deze kaart maakt? Dat kan!
Je bent altijd welkom voor een leuke workshop. In september gaan we weer van start met nieuwe workshops. Komt een datum je niet uit? Dan mag je altijd een avond of ochtend komen die jou goed uitkomt. 

Wil je deze maand nog iets bestellen trouwens? Vergeet dan vooral de Bonus Days actie niet. 
Bij elke €60,00 krijg je deze maand een kortingscode gemaild. Deze kun je in augustus inwisselen voor €6,00 korting op de volgende bestelling. 
Omdat wij eerdaags op vakantie zijn doe ik nu geen verzamelbestelling meer, maar laat ik de bestelling rechtstreeks bij jou thuis bezorgen. Heb je je spulletjes lekker snel in huis!

Voor nu wens ik je een fijne dag toe. En tot snel met een nieuw kaartje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X