vrijdag 23 juni 2017

Tropenrooster.....

Goedemorgen!
 
De mussen vielen afgelopen dood van 't dak van de hitte, ijsjes smolten acuut en scholen stelden tropenroosters in. Het was afgelopen anderhalve week natuurlijk ook wel érg warm met elke dag zo'n 30-32 graden...
En ik weet niet wat dat met jullie knutselzin doet, maar de mijne was spontaan foetsie. Gewoon té warm om ook maar iets te doen! 
Gisteren kwam er eindelijk regen! Hoera! 
Maar "helaas".... in Heijningen zitten we in één of andere hoek waar de regen standaard omheen regent. Alle grafieken en lijstjes van buienradar en weeronline ten spijt. De regen valt. Maar niet bij ons :-/
 
Een hoop geflits en gedonder in de verte. Maar hier viel slechts 1 buitje....en daarna kon het zonnescherm weer naar beneden. 
 
Afijn. Mijn lijf zit dus nog steeds in standje tropenrooster. Misschien dat het komend weekend weer lukt om wat te knutselen, want inmiddels lijkt het wel iets af te koelen gelukkig.
Daarom heb ik maar even wat leuke plaatjes voor jullie opgezocht.
Ik ga komende maandag weer een bestelling doen, en ik ben heel benieuwd wat er op jullie lijstje staat!
 (Klik je op de plaatjes, dan kom je bij de webwinkel uit waar bestelnummer en prijzen bij staan)
Op mijn lijstje staat in ieder geval deze bundel, in het Nederlands! (whohoo!) 
https://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=145300&dbwsdemoid=5009433 

Nóg een nieuwe Nederlandse  set: "Thuiskomen". 
Uiteraard ook in een bundel te verkrijgen.

https://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=145354&dbwsdemoid=5009433
 En als laatste..... Coffee Break!
Zelfs als theeleut vind ik 'm helemaal gaaf. Er zijn zoveel mogelijkheden met deze serie!
https://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryID=901002&dbwsdemoid=5009433

Wil jij meebestellen? Geef dan je lijstje vóór maandag 12.00 uur door.
Enne.....omdat ik ze zoooo lief vind krijg je bij je bestelling een velletje baby's mini-dimensionals kado.
Doe je een bestelling van €60,00 of meer? Dan krijg je een heel pakje (= drie velletjes) t.w.v. €5,00 van mij kado! Gewoon omdat ik het leuk vind ;-)

Fijne dag vandaag!
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X