dinsdag 21 april 2015

Retiredlist.....producten met pensioen ;-)

 
Goedemorgen!
Vannacht is de retiredlist uitgekomen....ofwel: we weten nu welke producten met pensioen gaan en niet meer terug zullen keren in de nieuwe jaarcatalogus.
Voor deze producten geldt dan ook op=op. Wat extra leuk is, is dat je nu op een groot aantal producten tot 50% korting krijgt! Bijvoorbeeld stempels met 25 % korting of lint, embossingpoeder en Project Life collecties met zelfs 50% korting!
>>HIER<< kun je de lijst vinden. 
Staat er iets tussen wat je nog erg graag wilt hebben, stuur me dan zo snel mogelijk een berichtje (mail, app, telefoontje). Vanavond om 20.30 uur plaats ik nog een extra verzamelbestelling zodat jij die spulletjes nog kunt bemachtigen.
Natuurlijk kun je ook altijd in mijn eigen webwinkel terecht! (Let op: als je geen creditcard hebt kun je via mij bestellen)
Ik wens je een fijne dag!
Groetjes
 
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X