zondag 5 april 2015

Happy easter!

Goedemiddag!

Allereerst wil ik jullie een heel fijn Pasen wensen. Geniet van elkaar, geniet van het mooie weer. Want wat een prachtige Eerste Paasdag hebben we! 

Vandaag heb ik dan ook een leuk Paas-project om te laten zien.
Hier zijn we afgelopen donderdag mee aan de gang gegaan tijdens de maandelijkse inloop-workshop. Het was weer een supergezellige avond, met één nieuwe deelneemster. Wat heeft ze zitten genieten van de mooie spulletjes waar ze mee mocht werken. Ze was helemaal verguld met het de kaart die aan het einde van de avond mee naar huis ging. Ze wist ook al precies voor wie de kaart werd: voor haar moeder. Want....deze nieuwe deelneemster was 11 jaar oud! Ik hoop dat haar moeder de kaart mooi vond.

Dit kaartmodelletje zag ik bij Hélène op haar blog. Al tijden wilde ik zoiets maken, alleen kon ik steeds geen goed patroon vinden. Hélène tipte me om eens op pinterest te kijken, en daar vond ik zowaar wat! Dank je wel Helene!



Het modelletje is officiëel een waxine-lichtjes-kaart. Maar hey.....daar kunnen natuurlijk ook paaseitjes in haha! De aankleding dus even aangepast aan het seizoen, en voilá, een leuk Paas-aardigheidje!

Ik gebruikte een paar strookjes Painted Blooms DSP, een doily en wat linen thread en pareltjes. De stempel Love is Kindness kleurde ik in met de Stampin' Write Markers en een aquapainter. Wat is dat toch heerlijk ontspannend! De tekst komt uit de stempelset Indescribable Gift.

Leuk dat je kwam kijken, een fijne dag vandaag!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X