vrijdag 10 april 2015

Happy birthday wishes

Hee hallo!

Afgelopen woensdag zijn de nieuwe Weekly Deals weer ingegaan. En daar zitten toch leuke artikelen tussen.... Onder andere de banner framelit dies, mooi lint, leuke stempels....en deze week zijn het nog extra veel aanbiedingen ook!

Houd je van koopjes? Bekijk dan ook het clearance rack eens. Onze "koopjeshoek" ;-) Ook hier zijn een heleboel leuk geprijsde items te vinden. Maar let op: op is op! Voor de Weekly Deals geldt dit niet. 

Om eens twee artikelen uit de weekly deals in het zonnetje te zetten heb ik een leuk kaartje gemaakt.



Ik heb de Circle Card framelit dies gebruikt die nu €10,00 goedkoper zijn. In een handomdraai heb je met deze stans een kaart gemaakt met een leuk effect. Bij deze set krijg je ook nog een hoop andere leuke stansjes:

Om de kaart te decoreren gebruikte ik de stempelset Summer Silhouettes. De houten versie van deze stempelset is deze week €7,50 goedkoper. Een heerlijke zomerse set! Kon best met dit weer dacht ik zo ;-)

De basiskaart heb ik uit Soft Sky cardstock gestanst. De inktkleurtjes die ik gebruikte zijn Wild Wasabi, Blushing Bride, Rose Red, So Saffron en Crushed Curry. De tekststempel komt uit de set Petite Pairs en is met Blackberry Bliss gestempeld.

Morgen hebben we twee verjaardagen, dus dit kaartje zal zeker van pas komen ;-)

Mocht je gebruik willen maken van de Weekly Deals of iets uit de Clearance rack willen bestellen, stuur me dan je wensenlijstje door. Dan maak ik het in orde voor je!

Ik wens je een fijn weekend, en tot snel!

Groetjes
Xandra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X