woensdag 15 oktober 2014

Woensdag = weekly deals dag!

En oh wat zijn ze gaaf deze week!
 
Twijfel je al tijden over de card thinlits? Dan zou ik zeggen: sla nu je slag! Zowel de circle- als label card thinlits dies zijn in de aanbieding! Scheelt je een tientje...wel de moeite waard dacht ik zo ;-)
Built for Free Using: My Stampin Blog

Vanaf morgenmiddag ben ik met ongeveer 600 (!!) andere demo's in Brussel voor de jaarlijkse conventie. Dit jaar is het thema "Inspire, create,share". Dat is wat ik het liefste doe ;-)
Mocht je gebruik willen maken van de weekly deals, dan kan dat uiteraard gewoon! Mail mij, of stuur een appje/smsje. Dan zorg ik dat ik zondag zodra ik weer thuis ben, alles in orde maak voor je.
Via mijn webwinkel kun je uiteraard ook bestellen (indien je een credit card hebt). Als je in het schema hierboven op één van de producten klikt, kom je gelijk op de juiste plek terecht ;-)
Ik wens je een fijne dag, en tot snel!
Groetjes
Xandra
 
PS: Nog maar 9 dagen voor de papier-actie! Wil jij 6 maanden lang een pak designpapier GRATIS krijgen? Schrijf je dan nu in als demonstratrice in mijn team!
 
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X