zaterdag 25 oktober 2014

Sterren, sterren en nog meer sterren!

Goedemorgen!
Lekker weekend! Hier weinig plannen, behalve de verjaardag van nichtje Jasmijn morgen. Verder zien we wel wat we gaan doen ;-)

Ondertussen ben ik natuurlijk weer volop bezig met het voorbereiden van de komende workshops.

Op woensdagavond 12 november en donderdagochtend 13 november, gaan we kerstdecoratie maken stond er heel cryptisch omschreven in de workshopagenda ;-)
Inmiddels mogen we de plaatjes delen, en kan ik laten zien wat we dan precies gaan doen:


We gaan aan de slag met de hele gave kit Many Merry Stars uit de aanvulling op de herfst/wintercatalogus. De allergrootste ster is wel 38 cm in diameter groot! Wow!
Met deze kit kun je 26 sterren maken, alles wat je nodig hebt, zit erin!
En wil je ze niet allemaal gebruiken als decoratie? Dan kun je er ook hele leuke gift-boxes mee maken. Ligt er weer eens wat anders onder de kerstboom ;-)
Tijdens de workshop zullen we 5-6 sterren maken. De rest kun je thuis afmaken.

De workshop kost €36,00. Maarrrrrr: neem jij iemand mee die nog nooit bij mij of met mij heeft geworkshopt, dan krijg jij €5,00 korting op je workshop! Hoe leuk is dat?!

Wees er snel bij, want voor deze kit geldt op is op! Op 1 november doe ik weer een verzamelbestelling, dus dan kan ik ervoor zorgen dat ik de kit voor je bestel zodat jij gezellig kunt komen workshoppen.

Wil jij samen met een aantal vriendinnen/zussen/buurvrouwen deze workshop bij jou thuis doen. Dat kan natuurlijk ook. Neem dan contact met me op, dan prikken we een datum!

Fijne dag vandaag en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X