woensdag 21 mei 2014

Voorbereidingen....

Goedemorgen!

Nog maar een paar daagjes, en dan is het 25 mei! Op deze zondag zal ik in Oudemolen op het ArtFestival te vinden zijn.
Ik zal mijn zelfgemaakte kaarten verkopen. Ook heb ik uiteraard een hele stapel catalogi mee. Ter plekke kun je je bestelling bij mij plaatsen. Bij een bestelling van €25,00 of meer krijg je de catalogus  gratis mee naar huis.
En voor de eerste 9 klanten ligt er een klein presentje klaar!
Mocht je komende zondag een workshop bij mij boeken, dan is er natuurlijk ook een klein kadootje.
Enne....weet je het allemaal nog niet met dat stempelen, maar zou je het toch wel eens willen proberen? Dat kan: je kunt bij mij een gratis make&take volgen!

Uiteraard kun je natuurlijk ook informatie vragen over het demonstratrice worden. En dat is nu extra interessant, want vanaf 28 mei komt er weer een leuke actie van Stampin' Up! als je in wilt stappen. Kortom: aarzel niet en spreek mij aan bij mijn standje. Ik sta zondag op de Drogedijk nr 8.

En vandaag is het weer woensdag, dus dat betekent dat er weer nieuwe Weekly Deals zijn. En die kan ik julliie natuurlijk niet onthouden ;-) 

Deze deals zijn tot en met dinsdag 27 mei geldig. Dus wees er snel bij!

Een fijne dag, en tot snel!

Xandra


1 opmerking:

  1. Succes met de voorbereidingen en alvast heel veel plezier ;)


    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X