woensdag 28 mei 2014

Eén jaar demo!

--------> dit is mijn tweede blogpost voor vandaag, scrol voor deze:
actie en meer informatie even verder naar beneden! <------

––-----------------------------

Hoi allemaal!

Deze week ben ik precies 1 jaar demo bij Stampin' Up!
Ik wil dit graag samen met jullie vieren.
Zonder jullie, mijn klanten, vrienden en team ben ik namelijk helemaal nergens!
Dankzij jullie ben ik waar ik nu sta, en daar ben ik trots op. Ik had nooit verwacht Zilver1 te worden, een team van 4 enthousiaste vriendinnen te hebben, en zo verschrikkelijk veel nieuwe vriendschappen opgebouwd te hebben.

Daarom ga ik weer een leuk prijsje weggeven.
Laat een reactie achter onder dit bericht (zodat ik weet dat je mee wilt doen).
Deel daarna dit bericht op je facebook-tijdlijn met het F-icoontje onderaan deze post.
Op mijn facebookpagina (stampinbyxandra) staat dit berichtje ook, en daar kun je nog een extra kans maken op mijn weggevertje 

Fijne avond!

4 opmerkingen:

  1. Lieve Xan, gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!op naar de volgende.
    Zoals je weet heb ik geen Facebook,maar probeer wel zoveel mogelijk mensen aan te steken en naar jou te leiden( ook dit is een leuke " sport"( die overigens aardig lukt,geloof ik)
    Ga vooral zo door.
    Groetjes,Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor en tsjee al weer een jaar.
    Super hoor.
    XXX Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd.... Dat betekent dus ook een jaar shares :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu al een jaar ! Wat gaat de tijd toch snel, ik zou zeggen ga gewoon nog weer een jaar door, volgens mij doe je het met heel veel plezier en je enthousiaste voor su vind ik heel byzonder en werkt vooral op mijn portemonnee erg aanstekelijk :)
    Gefeliciteerd meid !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X