woensdag 8 januari 2014

Happy birthday!

Zo, daar zijn we weer. Twee berichtjes op één dag, het moet niet gekker worden hihi!

-----scroll voor mijn eerste post van vandaag dus even verder door naar onderen. Er staat weer veel info in! -------
Zoals beloofd ben ik lekker bezig gegaan met mijn nieuwe spulletjes. 
Toen ik ook ook nog eens een leuke uitdaging tegenkwam bij SU-per challenges moest mijn kaartje natuurlijk ook gelijk op mijn blog hihi ;-) De uitdaging is deze keer om designpapier van SU te gebruiken. Da's aardig gelukt geloof ik:


Het designpapier komt uit de nieuwe catalogus, en heb ik met de haxagon punch uitgeponst. De embossingfolder is ook een nieuwe aanwinst!
De vlindertjes zijn gemaakt met de Bitty Butterfly en Elegant Butterfly ponsen. De tekst (gestempeld met Real Red) komt uit de Itty Bitty Banners en is met een bijbehorende stans uitgestanst. 

Ik ga weer verder, ben best lekker bezig al zeg ik het zelf LOL

Groetjes
Xandra

Toegevoegd op 17-1:
------Hoera!!! Ik sta in de top 3 met deze kaart!!! Dank jullie wel dames!------


photo seperator.jpg

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Xandra ! Bedankt voor het meedoen met SU-per challenges !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een mooi kaartje gemaakt en leuk dat je de SU-per challenge meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X