dinsdag 28 januari 2014

Eindelijk.....Nieuwe catalogus!

Goedemorgen!
 
Eindelijk is het dan zo ver......de nieuwe catalogus staat online, net als de Sale-a-Brations-folder.
Dit betekent dus ook dat je er vanaf nu uit mag bestellen!
Nieuwsgierig? Dan heb ik hier twee leuke plaatjes voor je ;-) Als je op de plaatjes klikt, dan kun je al die mooie nieuwe producten zien.
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20140128_SpringSummer_EU/20140128_SpringSummer_en-UK.pdf
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20131119_SAB/20131119_SAB_en_UK.pdf
Dus...tijd voor een bakkie koffie of thee, en lekker even genieten van al die mooie producten!
 
Wist je dat...
...het tijdens de Sale-a-Bration extra leuk is om ook demo te worden? Je mag voor €20,00 meer uitzoeken in je starterspakket! De totale waarde is dan €195,00 in plaats van €175,00, en je betaalt €129,00.
...het tijdens de Sale-a-Bration extra leuk is om een workshop te hosten? Wanneer de omzet tijdens de workshop meer dan €350,00 bedraagt (en daar zit je al snel aan, geloof me!) mag jij als hostess niet voor €55,00 aan gratis spullen uitzoeken, maar voor €90,00!!
 
Ook demo worden of een workshop hosten? Neem dan zo snel mogelijk contact met me op!
Ter ere van bovenstaande ;-) geef ik morgen een feestje. Kom je ook? Geef je dan snel op, want ik heb beperkt ruimte!
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X