woensdag 12 juni 2013

Thinking of you

Hoi!
Daar zijn we weer! Met allereerst de excuses voor de waardeloze foto. Maar ja...je kent het wel: kaartje ligt al even klaar, nog geen foto gemaakt, en dan moet het kaartje bij nader inzien eigenlijk al gepost zijn, dus dan maar snel een fotootje maken met telefoon of i-pad. Nou ja, laten we maar zeggen dat het even om het idee gaat ;-)


Dit kaartje maakte ik voor Ria. Hoop dat het kaartje en het pakketje inmiddels goed zijn aangekomen.
Ik gebruikte weer een idee van Pinterest.
Cardstock Whisper White, bestempeld met Baja Breeze, Basic Gray en River Rock, met de Summer Silhouettes stempelset. Vlindertje heb ik met Basic Gray gestempeld op een stukje Polka Dot Parade design papier en met de Elegant Butterfly Punch geponst.
De tekst komt uit de Best Dad Ever stempelset, die ik heb gestempeld met Early Espresso.
Wat spettertjes met de Color Spritzer Tool en de Stampin'write marker Early Espresso, drie pareltjes geplakt, and we're done!
Ik ga dit kaartje gauw eens in andere kleuren uitproberen. Leent zich er perfect voor!

Leuk dat je er weer was!

Liefs

Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X